Här kan du ansöka om fullmakt för vår föreningsportal och föreningsregister, Actor Smartbook.
Åstorps kommun behöver samla in uppgifter på den person i er förening som skall kunna administrera föreningens hantering mot kommunen.
Syftet med insamlingen av personuppgifter är att kunna behandla föreningsärende som uppstår mellan er förening och Åstorps kommun. Detta är föreningsregister, kontakter, föreningsinformation, bidrag, lokalbokning.
Föreningens styrelse alternativt firmatecknare utser en föreningsadministratör. När Åstorps kommun fått in fullmakten får föreningsadministratören tillgång till föreningsportalen. Föreningen ansvarar för att inhämta de samtycken som föreningen anser sig behöva.
Mer information om föreningsstöd - astorp.se
Mer information om hur Åstorps kommun hanterar dina personuppgifter - www.astorp.se
Denna e-tjänst kräver e-legitimation, klicka på ”Logga in” för att fortsätta.