E-tjänster
E-tjänster är en digital service som du som kommuninvånare kan använda för att uträtta olika ärenden hos Åstorps kommun. Det sparar tid samtidigt som du kan uträtta ditt ärende vid den tidpunkt som passar dig själv bäst. Vi har i vissa fall kvar vanliga blanketter om du hellre vill använda dem.
Alla e-tjänster och blanketter är listade under olika rubrikområden. Navigera i menyn eller använd sökrutan för att snabbt hitta den e-tjänst eller blankett du behöver.
Vissa e-tjänster kräver inloggning via BankID. Läs mer på sidan Om e-legitimation
Under "Mina ärenden" kan du följa status på ditt ärende och komplettera ditt ärende med fler ytterligare handlingar. Observera att det endast gäller de e-tjänster som kräver inloggning via BankID.
Vi kommer kontinuerligt utveckla nya e-tjänster så att du som vill ska kunna sköta den största delen av din kommunikation med oss via webben.
Blankett
En blankett fyller du i, skriver ut och i vissa fall undertecknar, innan du skickar den med post till den adress som finns i blanketten.